Buying-a-Home

Trei lucruri de luat în calcul înainte de punerea unei proprietăți la vânzare

  • Authorrealkom
  • Date 9 November 2017
  • CategoryRealkom Imobiliare

Dorința de a vinde o proprietate poate avea la bază nenumărate motive. Din păcate, acest proces este grăbit, mai ales când vânzarea proprietății este o necesitate care trebuie satisfăcută rapid. Cu toții ne dorim să simplificăm acest process, însă, graba ne poate cauza probleme pe parcurs. Iată trei lucruri pe care să nu le pierdem din atenție atunci când ne dorim să obținem un proces de vânzare simplu și rapid:

Modalitățile de promovare și calitatea acestora

Imediat după decizia de a pune o proprietate spre vânzare, vine momentul în care proprietarul postează un anunț public pe website-uri de oferte imobiliare. Posibilitățile sunt nelimitate, iar anunțul tău poate ajunge în zeci de locuri diferite. Cu toate că promovarea poate părea a fi pe drumul cel bun atât timp cât anunțul tău apare în cât mai multe locuri, calitatea acestuia poate scădea semnificativ.

Platforma de promovare a proprietății tale poate face diferența dintre un anunț slab și un anunț de calitate. Optați pentru promovarea ofertei într-un mediu credibil, în care utilizatorii știu că le sunt oferite cele mai bune anunțuri și oferte. O agenție imobiliară de succes vă poate îndruma înspre cea mai eficientă variantă de promovare a proprietății tale.

Aspectul, curățenia și îngrijirea proprietății

Până în momentul unei vizionări, singura informație estetică oferită clientului sunt pozele prezentate în anunțul proprietății. Cu toate că și câteva poze făcute cu telefonul pot surprinde esența spațiului, imaginile calitative și realizate cu atenție pentru detalii și finisaje, va pot pune proprietatea în valoare. Un proprietar care își dă interesul este un factor de influență care poate schimba decizia finală a clientului.

Calitatea informației

Anunțul tău trebuie să îți pună proprietatea în valoare. Asta nu înseamnă că informațiile false vă vor aduce mai mulți clienți “reali”. Calitățile și detaliile proprietății tale sunt motivul din spatele trecerii de la mediul online la deplasarea clientului pentru o vizionare. În timpul acesteia, clientul își dorește să vadă elementele prezentate în anunț, iar lipsa acestora va duce eventuala sa decizie de a-și abandona interesul. Oferiți informații reale și puneți-le cât mai bine în evidență.

 

Pentru o promovare curată și eficientă, site-ul RealKom a introdus opțiunea Adaugă Oferta Ta. Promovează-ți proprietatea pe site-ul RealKom și beneficiază de baza noastră de date alcătuită din clienți activi, atât în vânzări cât și în închirieri.

Write a comment